КМДА Київська міська державна адміністрація


Інформаційна діяльність у галузі житлово-комунального господарства міста Києва

Щодо Інтернет-ресурсів:

З метою забезпечення своєчасного та всебічного інформування  громадян з питань функціонування житлово-комунального господарства міста Києва, надання необхідних роз’яснень з актуальних питань у цій сфері функціонує офіційний веб-сайт Департаменту житлово-комунальної інфраструктури та офіційна сторінка у соціальній мережі Facebook.

Розроблено та розміщено на веб-сайті Департаменту житлово-комунальної інфраструктури інформаційні матеріали з актуальних питань галузі, розміщено електронні ресурси, де можна отримати інформацію про: сервісні центри обслуговування споживачів, роботу диспетчерських служб, міські програми співфінансування, функціонування бюветів у столиці; навчальні програми тощо.

На офіційній сторінці у соціальній мережі Facebook кияни мають можливість отримати крім свіжих новин онлайн-консультації фахівців з питань, які їх турбують, повідомити про наявність проблемних питань в частині функціонування житлово-комунального господарства та у найкоротший термін отримати кваліфіковану відповідь щодо вирішення порушеного ними питання.

У звітному періоді на веб-сайті Департаменту та на офіційній сторінці соціальній мережі Facebook висвітлено понад 390 публікацій. Також на постійній основі забезпечено оновлення інформації за відповідними напрямками діяльності структурних підприємств на веб-сайті Департаменту, окремих розділах на офіційному Інтернет-порталі КМДА та Єдиному державному веб-порталі відкритих даних.

Щодо організації та проведення інформаційно-комунікаційних заходів:

Одним із пріоритетних завдань Комплексної цільової програми підвищення енергоефективності та розвитку житлово-комунальної інфраструктури міста Києва на 2016-2020 роки є залучення громадськості до процесів формування житлової політики та розвитку житлово-комунального господарства, зокрема шляхом інформаційного супроводження значимих міських заходів з розвитку житлово-комунального господарства та взаємодії з громадськістю.

Протягом 2017 року організовано та проведено ряд інформаційно-просвітницьких заходів (засідання круглих столів, виїзні наради, зустрічі з громадськістю з актуальних питань у житловій сфері,  розробка та поширення інформаційних матеріалів під час виставкових заходів). Детальна інформація про проведені заходи розміщено на офіційному сайті Департаменту житлово-комунальної інфраструктури.

Щодо взаємодії з представниками ЗМІ:

За звітний період опрацьовано 332 запити засобів масової інформації, з них за категоріями запитувачів: телеканали – 230, інтернет видання – 51, друковані ЗМІ – 26, інформаційні агенції – 20, радіо – 4, інші – 1. За результатами їх опрацювання забезпечено: надання керівництвом Департаменту та комунальних підприємств 102 коментарів на камеру; участь представників Департаменту ЖКІ та керівників підпорядкованих КП у 46 телепрограмах; надано 176 письмових відповідей.

Крім того здійснено організаційні заходи щодо забезпечення керівництва Департаменту та комунальних підприємств у теле- та радіопрограмах, прямих ефірах, своєчасному наданні відеокоментарів, надання інформації для друкованих ЗМІ тощо. 

На постійній основі забезпечується запрошення представників засобів масової інформації на всі інформаційні заходи, які проводить Департамент житлово-комунальної інфраструктури.

Щодо навчальних програм:

З метою підвищення обізнаності громадськості щодо законодавчих нововведень та вирішення проблемних питань галузі у Києві запроваджено безкоштовні навчання для киян. Так, у столиці функціонують «Школа обізнаного киянина», яка є першим освітнім проектом Київської міської державної адміністрації та Центр навчання «Платформа комфорту» комунального концерну «Центр комунального сервісу», де провідні фахівці галузі систематично проводять навчання відповідної тематики. Крім того, на постійній основі мешканці отримують консультації і від фахівців Департаменту ЖКІ.



При використанні матеріалів посилання на КМДА обов'язкове.