Головна  →  Діяльність  →  Звітність  →  2017. Звітність  →  Комунальний сервіс

Комунальний сервіс

Щодо сервісу з надання житлово-комунальних послуг:

З метою підвищення та покращення сфери обслуговування споживачів у отриманні консультацій та інформації з усіх питань житлово-комунального господарства у місті Києві у 2015 році створено комунальний концерн «Центр комунального сервісу».

Основною метою діяльності Концерну є відкриття та організація роботи сервісних центрів для обслуговування споживачів з усіх питань надання ЖКП. На сьогодні сервісні центри Концерну працюють по всьому місту Києву та налічують 72 точки прийому, у т.ч. у 8 районах міста працюють сучасні сервісні центри: Святошинський, Шевченківський, Печерський, Дніпровський, Дарницький, Оболонський, Голосіївський, Подільський, з яких 5 відкрито в 2017 році.

За два роки в Концерні прийнято більше 3 млн. споживачів, яким надано консультації з питань ЖКГ. У 2017 році прийнято 1208859 споживачів, в т. ч. з питань водопостачання та водовідведення  - 304760 осіб.

З метою покращення обслуговування мешканців міста Концерном запропоновано інструменти, за допомогою яких мешканці міста Києва мають змогу сплатити за ЖКП: в режимі он-лайн через сайт концерну http://cks.kiev.ua/; банківською карткою через POS-термінали (наразі, працюють 73 POS-термінала в 63 точках прийму споживачів по всіх 10 районах міста); готівкою через платіжні термінали (10 терміналів самообслуговування  в 10 точках прийму 9 районів міста). За 2017 рік послугою безготівкової оплати скористалися близько 11 000 осіб, проведено 30 000 транзакцій, прийнято платежів на загальну суму  3 520 тис.грн. Через термінали самообслуговування проведено 3 000 транзакцій, прийнято платежів на 808 тис.грн.

Центром навчання ефективним комунікаціям «Платформа комфорту», який працює на базі Концерну, у 2017 проведено 112 семінарів та лекцій, під час яких  досвід отримали 2038 осіб.

Розроблено та реалізовано дитячий проект на екологічну тематику «Бережи довкілля та сортуй правильно», в якому було у було задіяно 1098 дітей з 15 шкіл міста Києва.

Концерн консультує, супроводжує та забезпечую важливі міські цільові програми такі як:

- встановлення засобів обліку гарячого та холодного водопостачання за рахунок коштів бюджету міста Києва окремим пільговим категоріям населення міста Києва згідно Рішення Київської міської ради № 790/1794 від 22.12.2016;

- співфінансування реконструкції, реставрації, проведення капітальних ремонтів, технічного переоснащення спільного майна у багатоквартирних будинках міста Києва згідно рішення КМР від 22.12.2016 N 780/1784 «Про затвердження Положення про співфінансування реконструкції, реставрації, проведення капітальних ремонтів, технічного переоснащення спільного майна у багатоквартирних будинках міста Києва»;

- переоформлення «Картки киянина».

У травні 2017 року розпочалось встановлення лічильників згідно з умовами міської соціальної програми «Турбота. Назустріч киянам» на 2016-2018 роки. Концерном по програмі «Турбота. Назустріч киянам» прийнято та опрацьовано 530 заяви щодо встановлення засобів обліку холодного та гарячого водопостачання окремим пільговим категоріям населення. У 2017 році встановлено 445 лічильників

З початку 2017 року web-ресурси Концерну відвідало більше ніж 170 000 користувачів, (963 113 переглядів сторінок), було проведено більше 2,5 млн. транзакцій в платіжній системі.

Версiя для друку