Головна  →  Діяльність  →  Звітність  →  2019  →  Звіт за січень 2019  →  Звернення громадян у січні 2019

Загальні дані про документообіг у Департаменті житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), в тому числі інформація про роботу зі зверненнями громадян за період 01.01.2019 - 31.01.2019 

 

№ з/п

Тип кореспонденції

Загальна кількість

надходжень

1.

Службові документи (без звернень громадян, запитів на інформацію, ЗМІ, нормативно-розпорядчих, Call-центру, внутрішніх, гарячої телефонної лінії) 

2752

2.

Звернення, пропозиції та скарги громадян 

546

3.

Запити на інформацію 

27

4.

ЗМІ 

56

5.

Нормативно-розпорядчі 

113

6.

Call-центр 

35

7.

Гаряча телефонна лінія 

3

8.

Вихідні документи 

1585

 

ВСЬОГО

5117

 

Версiя для друку