Портал в режимі тестування та наповнення
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Департамент житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
офіційний вебпортал

Консультації з питань ЖКГ кияни можуть отримати в 10 районних центрах та 35 точках прийому – Андрій Щербина

Опубліковано 08 квітня 2019 року о 18:01
фото

Сьогодні у Києві працює єдина абонентська служба набазі «Центру комунального сервісу» (ЦКС). Мережа сучасних сервісних центрів ЦКС налічує 10 районних та 35 точок крокової доступності, в яких за принципом «єдиного вікна» обслуговуються споживачі послуг централізованого опалення, гарячого водопостачання, холодного водопостачання та водовідведення, вивезення сміття та обслуговування будинків. Про це під час прямого ефіру на ТРК «Київ» повідомив генеральний директор «Центру комунального сервісу» Андрій Щербина. 

«Кияни можуть отримати будь-яку консультацію щодо нарахувань, укласти договори з відповідними постачальниками послуг, замовити обслуговування лічильників -опломбування, встановлення, повірку та заміну у Центрі комунального сервісу запринципом «єдиного вінка», не відвідуючи окремо постачальників послуг. Слід наголосити, що вирішити більшість питань отримання житлово-комунальних послуг можнана сайті ЦКС, зокрема, в особистому кабінеті та через зворотний зв'язок» - розказав Андрій Щербина.

Керівник ЦКС зауважив, що протягом трьох років більше 600 тисяч киян зареєструвалисяв особистому кабінеті на сайтах комунального концерну«Центр комунального сервісу» (ЦКС) та КП "ГІОЦ".

«Вже 3 роки користувачіособистих кабінетів на муніципальних сайтах отримують рахунки-повідомлення на електронну пошту, які містять інформаціюпро нарахування з усіх комунальних послуг. Споживачі мають можливість одразу сплатити (власники картки киянина розраховуються в особистому кабінеті без комісії) та передати показання для нарахувань у наступному місяці, не виходячиз дому. До речі, вже сьогодні користувачі муніципальних сайтів отримали рахунки на електронну скриньку за березень. Також для більш швидкого реагування на звернення споживачів впроваджено електронні сервіси, які дозволяють повністю вирішити питання, що не вимагають особистої присутності клієнта. Такі звернення зазвичай опрацьовуються протягом доби»– додав Андрій Щербина.

 

Джерело: Офіційний портал Києва


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux