Головна  →  Новини  →  12 квітня 2019

Субсидіанти мають контролювати стан розрахунків за житлово-комунальні послуги, щоб не накопичувати борг і не втратити субсидію – КМДА

Субсидіанти мають контролювати стан розрахунків за житлово-комунальні послуги, щоб не накопичувати борг і не втратити субсидію – КМДА

Станом на сьогодні у Києві субсидію отримує 162 197 родин. Рівень розрахунків за надані комунальні послуги становить 75%. Для початкового періоду це достатньо високий рівень розрахунку. Про це заявив під час брифінгу заступник голови КМДА Петро Пантелеєв.

Однак посадовець зауважив, що громадяни, які отримують субсидії, мають контролювати свої платежі та не допускати прострочених платежів. Адже це може стати причиною припинення надання субсидії у майбутні періоди.

«Із березня 2019 року Уряд розпочав виплату субсидій готівкою тим громадянам, яким субсидію призначено у 2018 році. У рахунках на оплату комунальних послуг субсидія більше не відображається, приходить на картки Ощадбанку та через сервіс «Швидка копійка». З березня скасовується таке поняття, як обов'язковий платіж. Субсидіанти, які отримуватимуть всю суму допомоги на руки, мають самостійно розрахуватися за спожиті у лютому газ, електроенергію, воду та тепло, тобто сплатити вартість послуг, що вказана у платіжці», – сказав Петро Пантелеєв.

Він нагадав, що монетизована субсидія – це цільові кошти, які необхідно спрямовувати на оплату комунальних послуг, щоб не накопичувати борг.

 

Довідково.

Для субсидіантів, які не є пенсіонерами. Отримати субсидію ця категорія субсидіантів зможе з 12 числа кожного місяця. Для отримання потрібні лише паспорт та ідентифікаційний код.

Якщо субсидіант, який не є пенсіонером, не має поточного рахунку в Ощадбанку, Міністерство соціальної політики надішле адресне повідомлення про суму призначеної субсидії та механізм її виплати через Ощадбанк.

Для зручності необхідно перед відвідуванням банку пройти реєстрацію на офіційному сайті або у Контакт-центрі Ощадбанку за тел.: 0 800 210 800 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів на території України). Це дасть субсидіанту змогу самостійно обрати найближче відділення, зручний час та дату для отримання субсидії без черг.

При отриманні першої субсидії у грошовій формі через систему грошових переказів «Швидка копійка» субсидіанту буде запропоновано відкрити поточний рахунок. Це дасть змогу при зарахуванні подальших субсидій отримувати від Ощадбанку SMS-повідомлення про надходження субсидії (за умови активованої послуги SMS-банкінгу). Не потрібно буде кожного разу відвідувати відділення для отримання субсидії – вона буде автоматично зараховуватись банком на картку  Отримуючи субсидію на картку, клієнт матиме змогу знімати кошти у будь-якому банкоматі, а також зручно та своєчасно оплачувати комунальні послуги в мобільному або інтернет-банкінгу «Ощад 24/7».

При цьому якщо субсидіант, який не є пенсіонером, вже має поточний рахунок в Ощадбанку для виплати соціальної допомоги/депозитів/заробітної плати, субсидію автоматично буде зараховано саме на цей рахунок, і Ощадбанк надішле SMS-повідомлення про її надходження (за умови активованої клієнтом послуги SMS-банкінгу).

Для субсидіантів – пенсіонерів. Непотрібно додатково реєструватись для отримання субсидії. Пенсіонери-субсидіанти отримають субсидію одночасно з пенсією через Укрпошту або на свій банківський пенсійний рахунок у звичайні строки (в Ощадбанку чи іншому банку, в якому вони зазвичай отримують пенсію). Субсидіанти-пенсіонери, які отримують пенсію в Ощадбанку, отримають від банку SMS-повідомлення про надходження субсидії (за умови активованої клієнтом послуги SMS-банкінгу).

Клієнти всіх категорій, яким субсидію було призначено до 31 грудня 2018 року, отримуватимуть субсидію у грошовій формі з березня 2019 року. Рахунки за комунальні послуги надходитимуть в повному обсязі без урахування субсидії, і субсидіант має самостійно і своєчасно оплачувати їх, використовуючи отримані кошти. Кошти, які в нього залишаться після отримання субсидії та оплати комунальних послуг (заощаджені за рахунок економного споживання послуг), він зможе витрачати на власний розсуд.

Щодо інформації з будь-яких питань, пов’язаних із призначенням субсидії, субсидіантам слід звертатись до структурних підрозділів з питань соціального захисту населення, телефонувати на урядову «гарячу лінію» (1545) або подавати звернення на сайті урядового контактного центру за посиланням: https://ukc.gov.ua/.

Щодо інформації про спожиті послуги, нараховані суми, розмір заборгованості/переплати субсидіанти можуть звертатись до постачальників комунальних послуг.

Щодо реєстрації для відвідування відділення та механізму отримання виплат потрібно звертатись до Контакт-центру Ощадбанку, тел.: 0 800 210 800 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів по території України).

Перейти до спискуВерсiя для друку