Із початку цього року в Києві надали понад мільйон консультацій з питань опалення та гарячої води
У 2019 році клієнтам комунального підприємства «Київтеплоенерго» надали понад мільйон консультацій, що стосуються постачання гарячої води та опалення. Про це на прес-конференції повідомив директор структурного підрозділу «Енергозбут» підприємства «Київтеплоенерго» Костянтин Лопатін.
«З початку року загальна кількість звернень киян з питань, пов’язаних із теплопостачанням і наданням послуг, перевищила мільйон. Така кількість говорить про необхідність працювати з клієнтами за допомогою додаткових шляхів комунікації. Одним з них є ресурс http://teplo.org.ua/, впровадження якого наразі на завершальному етапі. Це сайт, де буде розміщена інформація про теплоспоживання будівель столиці. Мешканці зможуть отримувати більше реальних та об’єктивних даних щодо нарахувань, побачити конкретні цифри споживання і вартості тепла у своєму будинку, а головне – порівняти їх з іншими багатоповерхівками. Це і стане поштовхом до енергоефективних заходів, які сприятимуть зниженню споживання тепла, а значить і його вартості», – зазначив Костянтин Лопатін.
Крім того, в рамках підготовки до опалювального сезону проводиться робота з приладами обліку теплової енергії. У цьому році вже відремонтовано понад 200 лічильників, а також проведено повірку понад тисячі вузлів обліку.
Нагадаємо, що «Енергозбут» – структурний підрозділ КП «Київтеплоенерго», який займається обліком відпуску теплової енергії та її продажем, а також збором коштів за надані послуги.