Головна  →  Новини  →  13 вересня 2019

«Центр комунального сервісу» опрацьовує понад 20 тисяч онлайн-звернень на місяць

Фахівці відділу дистанційного обслуговування комунального концерну «Центр комунального сервісу» (ЦКС) щомісяця опрацьовують понад 20 тисяч онлайн-звернень з питань житлово-комунальних послуг.

Зокрема, у серпні онлайн-сервісом «Дистанційне обслуговування» скористалися 20 594 користувачів сайту ЦКС.

Для вирішення деяких питань сьогодні не потрібно приходити безпосередньо до сервісних центрів, достатньо залишити звернення в онлайн-режимі. Зокрема, дистанційно можна замовити:

  • розпломбування, опломбування квартирних лічильників води;
  • контрольне зняття показань;
  • дублікат рахунку-повідомлення;
  • акт взаєморозрахунків за спожиті послуги;
  • замовити довідку про стан заборгованості;
  • внести зміни до кількості зареєстрованих у квартирі для подальших нарахувань;
  • заповнити форму для укладання договору про надання розстрочки зі сплаті заборгованості.

Щоб звернутися онлайн, потрібно авторизуватися в особистому кабінеті на сайті ЦКС, обрати у розділі «Споживачам» «Дистанційне обслуговування» та, обравши питання з переліку, залишити звернення (інструкція з користування сервісом – за посиланням: https://cks.com.ua/faq/iuos).

Нагадаємо, що сервіс запрацював з липня 2019 року для зареєстрованих в особистому кабінеті ЦКС користувачів (відеоінструкція з реєстрації для нових користувачів за посиланням – https://bit.ly/2JxDbmt).

 

Джерело: Офіційний портал Києва

Перейти до спискуВерсiя для друку