У ПрАТ «АК «Київводоканал» нагадують прості правила, що дозволять споживачам убезпечити себе від шахраїв, які представляються працівниками «Київводоканалу» чи «Київгазу» та ошукують мешканців.
- Про запланований вихід контролерів «Київводоканал» обов’язково повідомляє в оголошеннях, що розвішуються на під`їздах будинку за кілька днів до візиту контролера.
- Кожен контролер «Київводоканалу» має посвідчення встановленого зразка і пред’являє його на першу вимогу абонента.
- Якщо виникли сумніви щодо особистості контролера, можна зателефонувати до диспетчерської (15-81) чи контакт-центру (044) 202-02-02) «Київводоканалу» та запитати, чи дійсно ваш будинок є у плані обходу.
- Контролери «Київводоканалу», що прийшли з плановим візитом, ніколи не вимагатимуть у абонентів грошей за послуги.
- Якщо споживач залишав заявку на виклик контролера, йому зателефонують за добу до очікуваного візиту, щоб уточнити час. На ваше прохання йому можуть назвати прізвище контролера, якого спрямовано за адресою.
- Не варто звертатися до нелегальних опломбувальників та повірників, що можуть навіть не мати відповідної ліцензії. Замовити послуги з повірки та опломбування можна у сервісному центрі «Київводоканалу».