Портал в режимі тестування та наповнення
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Департамент житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
офіційний вебпортал

В комунальному концерні «Центр комунального сервісу» надано понад 1,8 мільйона консультацій і послуг з питань житлово-комунального господарства.

Опубліковано 15 жовтня 2019 року о 15:25
фото

З початку року в комунальному концерні «Центр комунального сервісу» (ЦКС) надано понад 1,8 мільйона консультацій і послуг з питань житлово-комунального господарства. Щодня в ЦКС надають понад 6,6 тисячі консультацій – як телефонних та електронних, так і безпосередньо в сервісних центрах і точках прийому. Про це заявив генеральний директор концерну Андрій Щербина.

Він нагадав, що «Центр комунального сервісу» (ЦКС) працює за принципом «єдиного вікна».

«Ми єдина абонентська служба, яка допомагає киянам отримувати сервіс в єдиному місці і не витрачати час на роботу з кожним постачальником послуг. Ми унікальна в Україні мережа, яка налічує 40 консультаційних центрів. Сервісами ЦКС користуються кияни, які отримують комунальні послуги. За 9 місяців 2019 року фахівці ЦКС опрацювали 1,8 мільйона звернень, з них: 1 017 997 консультацій надали фахівці в телефонному режимі; 744 096 споживачів звернулися безпосередньо до сервісних центрів; 65 107 відповідей ми надали письмово та електронною поштою. Споживачі можуть у наших центрах укласти договори, звірити нарахування та показання лічильників, актуалізувати дані щодо кількості зареєстрованих осіб. Для клієнтів, які мають борги, ми забезпечуємо договір-розстрочку боргу тощо», – пояснив Андрій Щербина.

Директор підприємства підкреслив, що  на прийом до фахівців сервісних центрів можна записатися через онлайн-сервіс «електронна черга». Це допомагає зменшити черги в самих центрах і дає змогу запланувати свої візити до ЦКС. Таким сервісом за останні кілька місяців вже скористалися понад 30 тисяч мешканців столиці.

«Безперечним плюсом є те, що все більше киян користуються онлайн-сервісами нашого центру, які значно заощаджують час при вирішенні питань отримання комунальних послуг. «Дистанційне обслуговування» – сервіс, яким вже скористалися понад 100 тисяч зареєстрованих в особистому кабінеті ЦКС споживачів для владнання питань нарахувань, укладання договорів та опломбування лічильників. Це зручно і швидко!» – сказав Андрій Щербина.

Для миттєвої сплати послуг, споживачі користуються особистим кабінетом ЦКС, в якому без комісії можна розрахуватися за спожиті комунальні послуги «Карткою киянина».

Джерело: Офіційний портал Києва 


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux