Портал в режимі тестування та наповнення
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Департамент житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
офіційний вебпортал

У Києві презентували перший будинковий мобільний комунікатор DAH (+відео)

Опубліковано 15 лютого 2019 року о 17:29
фото

У столиці запрацював новий безкоштовний будинковий комунікатор у вигляді мобільного додатку – DAH. Це єдиний в Україні мобільний додаток для багатоквартирних будинків, що передбачає доступ мешканців до актуальної інформації про характеристики будинку, контроль за рухом коштів, що сплачують мешканці, можливість оцінювати послуги, а також можливість зручно здійснювати будинкові голосування. Зазначена ініціатива наразі стартує за сприяння Київської міської державної адміністрації у 10 ОСББ столиці. Можливості додатку презентували сьогодні під час тематичної прес-конференції у Київській міській державній адміністрації.

«Міська влада націлена на те, щоб створити комфортні умови проживання для людей у багатоквартирних будинках та забезпечити прозорість співпраці мешканців та виконавців послуг. Ми розробили кілька технічних інструментів, що дозволяють людям покращити стан і порядок у будинках. Це програма «70/30%» для ОСББ та ЖБК, на яку підвищується попит. Із її допомогою кияни здійснюють термомодернізацію будівель і зменшують вартість комунальних послуг на 20-30%. Вже 350 будинків за останні роки цією програмою скористалися», – сказав під час презентації заступник голови КМДА Петро Пантелеєв.

Також цього року масштабно стартує програма «Капремонти» – це співфінансування капітальних ремонтів за допомогою коштів міського бюджету у всіх будинках – не важливо, чи є там ОСББ чи ЖБК.

«Тому дуже важливо, щоб все більше людей знали про такі можливості, розуміли їх переваги та особливості і разом із містом робили ремонти в будинках. Одним із таких елементів комунікації та обміну інформацією може стати будинковий комунікатор DAH», – зауважив Петро Пантелеєв.

На думку одного з ініціаторів проекту, лідера музичного гурту «ТІК» Віктора Бронюка, сервіс дає змогу мешканцям будинків ефективно комунікувати між сусідами та здійснювати контроль за господарством.

«Ми пропонуємо сучасний комунікатор – DAH online. Це сервіс, який дасть змогу всім, хто живе під спільним дахом, налагодити комунікацію і сучасно вирішувати багато питань, що не вирішувались до цього вже багато років. Адже всі зацікавлені у тому, щоб відбувалися якісь якісні зміни», – впевнений Віктор Бронюк.

За словами розробників мобільного додатку DAH Дмитра Дідика та Олега Сташка, сервіс суттєво відрізняється від звичних месенджерів чи груп, оскільки тут мешканці матимуть необхідні дані та документацію щодо будинку, матимуть доступ до інформації про аварійні роботи, зможуть шляхом голосування обирати підрядника для робіт, голосувати щодо інших важливих рішень, мати інформацію про стан розрахунків у будинку, боржників тощо.

Додаток безкоштовний. За словами розробників, він таким залишатиметься і надалі, платними можуть бути лише додаткові сервіси за згодою мешканців.

Наразі уже сім ОСББ розпочали використання додатку. 

  

Довідково.

Реєструючись у DAH-online, вже можна використовувати:

Фінанси.

  • Прозоре формування внесків! Користувач чітко розуміє, з яких складових формується плата за утримання будинку.
  • Рух коштів онлайн. Демонстрація фінансових операцій.
  • Щоденне автоматичне оновлення списків боржників за утримання будинку.
  • Голова ОСББ у своєму кабінеті має всю інформацію про об’єднання (характеристики, реєстри приміщень, статутна документація, реєстр мешканців, тощо).

Якість послуг. Оцінка послуг мешканцями. Мешканці оцінюють кожну послугу, яка надається будинку, за п’ятибальною шкалою.

Документи. Мешканці мають постійний доступ для перегляду всіх документів свого ОСББ.

Опитування. Прозорий вибір підрядників із ознайомленням комерційних пропозицій кожного.

Голосування. Дає можливість оперативно та прозоро приймати будь-які рішення.

Обговорення. У створеному обговоренні пропозиції і коментарі виключно з однієї теми. Не змішані, як у популярних месенджерах.

Оголошення. Оперативне інформування мешканців про важливу інформацію.

Месенджер DAH-online. Забезпечує оперативне спілкування з поквартирно ідентифікованими членами об’єднання. Має групу будинку і групи під’їздів/корпусів.

Реєстр автомобілів. Мешканці ОСББ за номерним знаком автомобіля оперативно зв’язуються із власником для вирішення будь-яких ситуацій (неможливість виїзду через неправильне паркування тощо).

Завантажити мобільний додаток DAH можна за посиланням: dah.in.ua/app

Контакти для детальнішої інформаціїsupport@dah-online.com (068) 355-30-30, (063) 355-30-30, (0432) 32-99-88.

Графік роботи Call-центру: у будні – з 9:00 до 19:00, у суботу – з 10:00 до 13:00, неділя – вихідний.

 

Джерело: Офіційний портал Києва

 


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux